Hello you

Hello You


Ja jij, ik heb eindelijk een blog na lang twijfelen of ik het wel leuk zou vinden, heb ik er vandaag toch maar een aangemaakt. Hier zul je hopelijk 1 tot 2 keer per week een blogpostje vinden, mits het me goed bevalt dus. Als je hier niks meer van hoort ben ik niet dood, hopen we dan, maar ben ik gewoon druk of vergeetachtig. Ik wilde deze blog beginnen om foto’s te delen, maar ook om kunstwerkjes en verhalen te delen, en wie weet kom ik zelfs nog ooit met een receptje. Nou goed, laat ik dan maar ergens heengaan met deze blog, en veel leesplezier…


Vorige (?) week ging ik samen met mijn moeder naar een ZOOmeravond in Blijdorp, een avond waarop de dierentuin open is en je achter de schermen mag kijken. Ik kon natuurlijk niet anders dan mijn camera meenemen en veel foto’s maken, dus die deel ik vandaag met jullie.

 

Ik hoop dat je het lezen van mijn blog een goede activiteit vond voor de afgelopen 6 minuten van je leven, en heb je op of aanmerkingen, laat het even weten in de reacties.

 

 

2 thoughts on “Hello you

Leave a Reply

