Forest adventures

heyy, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Vandaag ging ik om een beetje met mijn camera te oefenen met 2 vriendinnen naar het bos om foto’s te maken. Dit was zo’n dag die niet ging zoals gedacht, maar toch hartstikke fijn is. Hoe dan ook, met niet een maar twee camera’s(tja, ik kan mijn polaroid camera gewoon niet thuislaten) gingen we naar het bos. Eenmaal aangekomen bleek dat ik de SD-kaart vergeten was, maar na wat prutsen met de instellingen was het probleem opgelost. Dus daar komen de foto’s.


Als je de foto’s van dichterbij wilt zien kun je er gewoon op klikken. Ik hoop dat je het een beetje leuk vond om te lezen over mijn dag, zo zie je maar ook al gaat iets niet zoals gedacht kan het toch goed zijn. Hopelijk zie ik je hier weer terug, en laat vooral je reactie achter over dit artikel en de foto’s.

2 thoughts on “Forest adventures

  1. Hoi Anouk! Wat een leuke blog heb je 🙂 En mooie foto’s heb je in het bos gemaakt, vooral die eerste. Hé, ik zag dat je me volgde op WordPress, bedankt! Helaas gebruik ik mijn WordPresswebsite niet meer en ik heb ik nu een eigen domein. Als je het leuk vindt, kan je me daar via Bloglovin’ volgen. Dan krijg je wel updates haha 😉

    Liefs, Janna
    http://www.jannakamphof.nl

    Like

Leave a Reply

