Sketchbook Fliptrough

hey, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Vandaag heb ik  weer een blogpost, ik zat een beetje in een creatieve dip en had geen zin om foto’s te maken of een blogpost te schrijven, daarom is er vorige week niks online gekomen. maar goed beter laat dan nooit, vandaag heb ik een filmpje. Namelijk een ‘sketchbook fliptrough’,een filmpje waarin ik door al mijn schetsboeken blader.

Ik dacht een filmpje maken en bewerken,hoe moeilijk kan dat nu zijn, nou een hele klus dus schijnbaar.Ten eerste heb ik geen macbook dus moet ik het doen met het windows bewerkingsprogramma. Dit stond schijnbaar niet op mijn laptop dus zocht ik een website waar ik mijn video kon bewerken, zonder succes. Dus dan maar met windows, na ongeveer 3 jaar gewacht te hebben op het downloaden van alle programma’s kon ik dan eindelijk beginnen. Dus hierbij het, vrij amateuristische, resultaat.

 

 

Ik hoop dat je deze blogpost wat vond, en hopelijk zie ik je hier nog vaker. Er komen weer elke week 2 blogposts, so stay tuned.

Leave a Reply

