5 dingen om te doen met goed weer

Heyy, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Toen ik met het idee kwam voor deze blogpost was het 32 graden en waren al mijn vrienden druk met huiswerk. Dus vandaag 5 dingen om te doen met lekker weer en leuk (misschien zelfs beter) om alleen te doen.

Iets (lekkers) bakken

p1110404

Niets lekkerder dan zelfgemaakt eten, vers uit de oven. Je hebt wat te doen en aan het eind van de dag heb je ook nog wat om te eten. Ik deed een poging tot het maken van appelroosjes, met bladerdeeg en jam. Mijn opstandige zelf kon natuurlijk niet gewoon het recept volgen waardoor ze een beetje mislukt zijn. Maar jouw bakcreaties kunnen natuurlijk veel beter lukken.

Creatief bezig zijn

p1110379

Ga naar buiten, neem papier en potloden mee, en teken, schilder of schrijf terwijl je lekker in het zonnetje ligt. Dat is voor mij wel echt genieten van het weer.

Foto’s maken

p1110307

Als het zonnetje lekker schijnt, is het behalve fijn om buiten te zijn, ook een goed moment om foto’s te maken. Vooral in de natuur wordt alles mooi verlicht en komen alle vlinders naar buiten. Een goede tijd om met je camera naar buiten te gaan dus.

Lees een boek

p1110397

Lezen is iets wat ik wel leuk vind, maar eigenlijk nooit doe. Dus een vrije middag als het zonnetje schijnt is een mooie gelegenheid om te lezen. Ik ben nu bezig met ‘voor ik doodga’, dit is trouwens niet het boek op de foto , want toen was ik hem kwijt.

Ga iets actiefs doen

p1110411

Pak je fiets, skateboard, longboard, of ga gewoon lekker lopen. Zet een goed muziekje aan en kijk eens goed naar alles om je heen, terwijl de zon in je rug schijnt.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze blogpost, ook al is het lekkere weer wel weer voorbij. Ik heb nu ook bloglovin, dus vergeet me niet daar ook te volgen dan mis je de volgende blogpost zeker niet. Laat vooral je op en aanmerkingen achter in de reacties en tot volgende week.

Leave a Reply

