Foto’s van de afgelopen week(en)

heyy, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden, vandaag deel ik wat foto’s die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Ik had niet genoeg foto’s van deze week om een heel artikel mee te vullen dus deze foto’s zijn van ongeveer 3 weken. En ik ben nog maar net begonnen met fotografie dus tips zijn welkom. Ik heb ze gesorteerd van oud naar nieuw, en je kan ook een beetje de verandering van foto’s zien, vind ik zelf dan.

p1110225

Mijn buurman heeft zonnebloemen dus daar moest ik wel foto’s van maken.

p1110299

p1110306

Het maken van deze foto was echt doodeng, ook al stond ik nog ruim een meter van de spin af.

p1110307

Deze foto heb ik al eerder gedeeld, maar ik vind gewoon dat hij heel goed gelukt is.

p1110433

op deze foto ben ik best wel een beetje trots, ik heb hem gemaakt door mijn raam open te doen en mijn camera er op te zetten, waardoor je de lucht en de weerspiegeling in het raam ziet.

p1110442

Toen ik een film zat te ijken met wat kaarsjes aan, viel me op hoe mooi het kaarslicht viel, dus heb ik gelijk mijn camera erbij gepakt.

p1110489

 

De laatste foto alweer, deze is geïnspireerd door een foto die ik op tumblr tegenkwam en ook al is de foto heel anders geworden dan ik hoopte vind ik hem alsnog goed gelukt.

 

Ik hoop dat je fotografie artikeltjes een beetje leuk vindt, want waarschijnlijk komen er nog veel aan. Ik heb nu ook bloglovin, als je me daar volgt mis je nooit meer een blogpost. Laat vooral een reactie achter en ik hoop je hier volgende keer weer te zien.

Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/toujours-une-fete-18241761

2 thoughts on “Foto’s van de afgelopen week(en)

Leave a Reply

