Modern Art and Fashion Photography

Heyy, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog, vandaag een blogpost met lekker veel foto’s, van de kunsthal. Zoals je misschien al in mijn laatste blogpost hebt gelezen ging ik vorige week naar de kunsthal. Daar heb ik, hoe kan het ook anders een hele hoop foto’s gemaakt, die ik dus vandaag met jullie ga delen.

Ik wilde eigenlijk iets schrijven over mijn nieuwe haar, ik wil het paars gaan verven maar dat heb ik nog niet gedaan omdat ik het stiekem best spannend vind. Maar goed daar hoor je meer over later deze week, so stay tuned. Vandaag over de kunsthal in Rotterdam, toen ik er was waren er 6 tentoonstellingen, modefotografie, Afrikaanse moderne kunst en de hal heb ik bezocht. De andere 3 waren onder andere een hal over middeleeuwse tandartsen, hier ben ik dus zo snel mogelijk voorbijgelopen,haha.

Deze tentoonstellingen zijn zeker een aanrader, dus als je in de buurt van Rotterdam bent en van kunst houd zou ik zeker even langsgaan. Ik hoop dat je dit een beetje een leuke blogpost vond, en ik hoop je hier snel weer te zien.

One thought on “Modern Art and Fashion Photography

Leave a Reply

