Autumn Backgrounds

Heyy, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Dit weekend heb ik in plaats van te leren lekker veel getekend. Aangezien het al wel even herfst is, en ik maar geen leuke achtergrond kon vinden voor mijn laptop, heb ik ze maar zelf gemaakt. Een met herfstblaadjes en een Halloween achtergrondje. Eigenlijk heb ik 3 achtergrondjes gemaakt, alleen kwam ik erachter dat ik bij een achtergrondje ‘autumn’verkeerd gespeld had, oeps.

Maar goed ik stop maar met praten, hierbij de achtergronden.

001-1002-1-1

Ik hoop dat je ze zo kan downloaden, en hopelijk gebruiken als achtergrond. Ik ga de eerste gelijk even instellen als achtergrond. En, ik hoop je hier volgende keer weer te zien.

Leave a Reply

