All Things Fall

hey, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Vandaag een blogpost helemaal in het teken van de herfst. Ik hou van de herfst de mooie kleuren, het laatste mooie weer, Halloween, dikke truien en lekker binnen kunnen zitten met een dekentje. Eigenlijk vind ik het woord ‘Autumn’ veel mooier dan het woord ‘Fall’,maar dit rijmt zo lekker in de titel. Anyhow, vandaag mijn favorieten en wat sfeerfoto’s voor deze herfst.

Kaarsen

p1120313

Niks zo lekker als een goed boek lezen of een film kijken met een geurkaars aan. Deze is mijn nieuwe favoriete kaars, hij ruikt naar peperkoek, en heeft ook nog eens een leuk patroontje. Deze kaars komt van de kerstcollectie van de IKEA, ik ging hier speciaal heen voor de geurkaarsen (en het eten natuurlijk, let’s be real). En gelukkig kwam ik deze kaars tegen vlak voordat ik bij de kassa stond.

Chokers 

p1120306

Ik ben een beetje laat met deze trend, maar hé beter laat dan nooit. Ik heb deze choker ge-diyt, dat wil zeggen ik heb een stukje stof om mijn nek geknoopt haha. Maar ik vind het erg leuk staan, en op de een of andere manier heel herfstig.

Nude nagellak

p1120279

Ik vind het altijd moeilijk om een nagellakje uit te kiezen voor de herfst, ik vind heel veel kleuren te zomers voor de herfst. Maar deze nude nagellak van de HEMA,  vind ik helemaal mooi. nog een pluspunt is dat afgebladderde nagellak niet zo opvalt, fijn voor luie mensen als mij.

Revolution

revolution-banner-131654-133228

 Wat vind ik dit een geweldige serie, schijnbaar bestaat deze serie als sinds 2012, maar ik heb het nu gevonden. Hoe dan ook de serie gaat over de wereld maar dan 15 jaar later, zonder stroom, want die is plotseling uitgevallen over de hele wereld, en niemand weet hoe. Maar hoe kan het ook anders, de hoofdpersonen weten toch meer, en ze zijn vastberaden om het leger dat de macht heeft gegrepen af te zetten. Ow ja de serie staat op netflix, ook niet onbelangrijk.

Foto’s

De herfst is een goed moment om de natuur in te gaan en foto’s te maken van alle mooie kleuren terwijl de zon nog op je gezicht schijnt, dus hierbij wat herfstige foto’s.

p1120005p1110806p1110785p1110799

Deze blogpost is een beetje van alles wat, maar ik hoop dat je het toch wat vond. Ik ben bijna klaar met mijn toetsweek dus dan ga ik weer proberen 2 blogpost per week online te zetten. Ik hoop je hier volgende week weer te zien, en wil je nooit meer een blogpost missen, dan kun je me volgen op Bloglovin.

Leave a Reply

