Foto’s van de afgelopen week(en)

Heyy, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Vandaag weer een blogpost met veel foto’s. Allemaal losse foto’s van de afgelopen paar weken, gesorteerd van oud naar nieuw. Ik heb verder niet zo veel te zeggen dus ik ga maar gewoon verder met de foto’s.

p1110581

Deze foto is dan wel mooi geworden, maar ik vind nu, 3 weken later, nog steeds overal glitter.

p1110810

p1110911

p1120009

Dit zijn nog een paar foto’s die ik heb gemaakt in de hortus, waar ik ook een blogpost over heb geschreven, Een Dagje in de Hortus.

 

Deze foto vind ik zelf heel tof geworden, ik heb hem gemaakt door een plasticzakje om de lens van mijn camera te doen, klinkt raar, geeft wel een gaaf resultaat.

p1120039

Dit is een tekening van Sophie, van het instagram account @sophievstheuniverse

p1120165

p1120420

Hier deed mijn camera iets raars met een lange sluitertijd, terwijl ik dit niet ingesteld had, maar de foto is er alleen maar bijzonderder op geworden.

Ik hoop dat je deze blogpost leuk vond, en laat vooral een reactie achter, ik word er altijd heel blij van om jullie reacties te lezen. En er nog iets is wat je graag op mijn blog zou willen zien, laat dan ook vooral een reactie achter. En ik hoop je hier volgende keer weer te zien.

One thought on “Foto’s van de afgelopen week(en)

Leave a Reply

