Fall adventures

Heyy, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Vandaag ging ik met een viendin naar het bos om foto’s te maken, voordat alle bomen kaal zijn. Nu was dit makkelijker gezegd dan gedaan, want er waren nauwelijks nog bomen die blaadjes hadden, of de blaadjes waren nog groen. Maar goed na een tukje gefietst te hebben, vonden we een mooi plekje. En konden we veel foto’s maken, want ik was voor het eerst de SD kaart van mijn camera niet vergeten.

Gewapend met een digitale, analoge(niet van mij) en een polaroid camera, konden we foto’s gaan schieten. Ik stop maar met praten en zal de plaatjes delen.

p1120457p1120461p1120475p1120486p1120515p1120530p1120566p1120611p1120569p1120536p1120535p1120609

Dus als je nog herfstige foto’s wil maken, doe het nu, want de bomen zijn bijna kaal. Maar dat betekent dat het bijna tijd is voor winter en kerst en sneeuw(dat was ook al 3 jaar geleden hier). Ik hoop dat je dit een leuke blogpost vond, en laat vooral even weten wat je er van vindt, ik vind het altijd heel fijn om jullie reacties te lezen. Hopelijk ben je er bij de volgende blogpost weer bij.

Leave a Reply

