December Giftguide

heyy, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Ik heb altijd het probleem dat je het hele jaar door weet wat je wil hebben, maar als het dan eindelijk je verjaardag of december is, weet je het allemaal niet meer. Het verzinnen van cadeau’s voor andere is altijd nog moeilijker. Daarom heb ik een lijst samengesteld met leuke cadeau’s voor iedereen, en jezelf. Of voor wanneer dan ook, want ieder moment is een goed moment voor cadeau’s.

Ik heb mijn best gedaan om voor iedereen wat te verzinnen, maar dat is toch altijd lastig. Kun je trouwens geloven dat het over een week al sinterklaas is, en over 4 weken al kerst, ik niet namelijk haha. Laat ik maar gewoon beginnen met de lijst.

Voor je vriendin

polaroid insteekhoes

Dit is een goede manier om al je polaroid foto’s op te hangen, maar het is een nog leuker cadeau als je hem vult met foto’s van jou en en je vriendin.

Ugly christmas sweater

Let It Snow Holiday Sweater

Wat is een beter cadeau voor de feestdagen, dan een foute kersttrui. Deze trui is van de forever 21, en is nog net niet zo fout dat je hem nooit aankan.

Earcuff

Faux Gem Ear Cuff

Dit ding vind ik echt prachtig, het is een soort oorbel maar dan voor je hele oor, die je gewoon om je oor klemt. Dit geeft elke outfit een feestelijk tintje.

Gouden cactus

Cactus - 18x19 cm - goud/zilver

Voor iedereen die houdt van planten, maar geen groene vingers heeft. Een cactus maar dan van ‘goud’, niet echt uiteraard want zo’n groot budget heb ik niet.

Voor je moeder/tante/ zus

Mini handtas

Faux Leather Mini Crossbody

Normaal ben ik niet zo’n fan van die min handtassen, maar ik denk dat ik verliefd ben op deze. Een leuk cadeau voor je moeder of zus, omdat die meestal niet zo veel nodig hebben, maar ook omdat je de tas dan altijd kunt ‘lenen’.

Geurkaars

Kaars in houten doosje groot - 9.5x12.5 - roze

om de een of andere reden kan ik dit plaatje niet vergroten. Maar een geurkaars, deze schattige van de Xenos zit in een leuk houten doosje, en ruikt naar bloemen.

Magnetische fotolijstjes

Magnetische fotolijstjes,zodat je moeder foto’s van jou, je broers en zussen en je hond, op de koelkast kan hangen.

Voor je broertje/vader/oom

waterproof bluetooth speaker

Met deze speaker kun je muziek luisteren onder de douche, maar ook nummers overslaan, het volume regelen en zelfs telefoontjes opnemen. Reuze handig dus.

Sokken

Sokken zijn misschien een beetje een cliché cadeau, maar deze met luchtballonnen zijn toch wel erg leuk.

Virtual reality bril

Ik snap nog niet helemaal hoe dit ding werkt, maar dit is iets wat mijn broertje er graag wil hebben, dus ik denk dat er wel meer jongens zijn die dit leuk vinden.

 

Voor je kleine zusje/nichtje/broertje/neefje

Vingerafdruk set

Een compleet setje waarmee je broertje (of zusje) vingerafdrukken kan onderzoeken, als ineens alle koekje in huis op zijn.

Robot

Ik wilde vroeger heel graag een robot, net als mijn broertje, eerlijk gezegd vind ik het nog steeds wel cool. Maar ik weet haast zeker dat je hier iemand blij mee zou maken.

Kat knuffel

Deze eenhoorn kat, unikitty of kittycorn, hoe je het ook wil noemen, Deze knuffel is ontzettend schattig.

Etui haakset

Ik heb zelf ook wel eens een poging gedaan om te haken, maar dat was niks voor mij. Maar dit haaksetje waarmee je een etui kunt maken is zo leuk dat ik het wel nog een keer zou proberen.

Deze blogpost is heel lang geworden, dus ik zal er maar snel een eind aan breien. Ik hoop dat hier wat aan hebt, of het gewoon leuk vond om te lezen. En ik hoopje hier volgende keer weer zien, dit weekend komt er namelijk een post online met hotspots in Amsterdam.

 

One thought on “December Giftguide

Leave a Reply

