November Favorites

heyy, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Vandaag een blogpost over mijn favorieten van november, van schoenen tot series. Elke keer als ik een favorites blogpost maak, valt me weer op hoe de tijd vliegt. Het is al december, maar het voelt alsof de zomer vorige week was. Maar, december betekent wel sneeuw, kerst en oud en nieuw. Maar goed laat ik maar stoppen met praten over kerst, en beginnen met deze blogpost.

Als eerste op deze lijst, mijn nieuwe camera. Ik heb een supermooie analoge camera gekocht op marktplaats, voor maar 5 euro. Ik heb er nog geen foto’s mee gemaakt, want ik vind ben een beetje bang om foto’s te verpesten, maar dat hoort erbij denk ik. Het is trouwens de Canon eos 500n, mocht je het willen weten.

P1120772.JPG

Als 2e mijn brogues, die ik al een tijdje heb. Maar ik had ze al een poosje niet meer gedragen, maar ik vind het heerlijke herfstige schoenen. Deze schoenen komen van de van haren in Amsterdam, waar ik ze ooit voor de helft van de prijs heb gekocht. Maar gek genoeg hebben ze ze overal nog voor de volle prijs. Hoe dan ook ik ben verliefd op deze schoenen.

20161012_160824.jpg

De volgende favoriet is een serie, want het najaar is het perfecte seizoen om eindeloos te netflixen. Freaks and geeks, is een echte jaren 80, Amerikaanse highschool drama serie. De hoofdpersoon Lindsay, is een braaf en slim meisje, dat foute vrienden uitzoekt en daardoor meer dan eens in de problemen komt. Haar kleine broertje, Sam, gaat om met de nerds en wordt daarom ook regelmatig gepest. Een heerlijke feelgood serie voor op een regenachtige middag.

Afbeeldingsresultaat voor freaks and geeks

Wat is er nu lekkerder op een koude dag dan een grote kop thee. Normaal maakt het mij niet zo veel uit wat voor thee ik drink, maar deze is zo lekker. Dit is de Áutumn storm’ thee van pickwick, hij smaakt naar appel en kruiden en herfst, superlekker dus. Ook wordt ik altijd heel blij van de vragen op de theezakjes, die van vandaag was ‘waar word je blij van?’dus laat je antwoord even achter in de reacties.

P1120785.JPG

Nu mijn allergrootste liefde, sinds dat ik het kocht 2 maanden geleden, mijn fjallraven kanken. Het is een mooie lichtblauwe tas, waar veel meer inpast dan je zou denken. Ook al is het niet een herfstige kleur, draag ik hem nog steeds met liefde alle dagen.

p1120283

Ik ben verkocht aan dit album, in een serie die ik keek luisterde de hoofdpersoon naar dit album, en dus was ik wel benieuwd. Ik was blij verrast, ik heb 3 dagen non-stop naar dit nummer geluisterd op spotify. American beauty van ‘the grateful dead’.

Afbeeldingsresultaat voor american beauty the grateful dead

Als allerlaatste favoriet, het stedelijk museum in Amsterdam. Vorige week ging ik naar Amsterdam, en daar bezocht ik het stedelijk museum. Een museum met veel toffe moderne kunst, van grote kunstenaars maar ook van opkomende kunstenaars. Heerlijk om op een koude dag door heen te slenteren en op je gemak al het moois te bekijken.

p1120688

Dat was alweer alles, ik hoop dat je dit een leuke blogpost vond. Hopelijk zie ik je hier volgende keer weer, dit weekend verschijnt er een nieuwe blogpost, over de ’30 day photography challenge’.

 

Leave a Reply

