Sparkles

Alweer een blogpost gevuld met foto’s van mijn hoofd, maar deze foto’s zijn zo leuk dat ik ze wel moest delen. Eigenlijk wilde ik een outfit post maken, maar dit is nog veel leuker. Hoe dan ook, mijn camera was nogal stoffig en in combinatie met het felle zonnetje buiten zorgde dit voor mooie foto’s, met ‘sparkles’ als het ware. Ik stop maar met praten over niks, want er zijn best een hoop foto’s (dat valt reuze mee zie ik  nu)

p1120941p1120942p1120943p1120949p1120961p1120925p1120921

Om de een of andere manier kreeg ik alleen deze leuke stipjes om m’n hoofd, op deze foto op precies dezelfde plek missen de glitters, maar ik vond het toch wel een grappige foto.

Ik hoop dat jullie deze foto’s leuk vonden. En, wat voor dingen zouden jullie graag op mijn blog zien, let me know (onder het mom, ‘new year,new me’).

ev2fqsv

Leave a Reply

