Happy New Year!

Kan je geloven dat het alweer de allerlaatste dag van 2016 is, ik namelijk niet. Het voelt als gisteren dat ik hetzelfde zei over 2015. Zo aan het eind van het jaar valt je pas op hoe snel de tijd gaat, maar hoe dan ook vandaag heb ik lekker cliché een lijst met dingen die ik wil bereiken in 2017.

De ukulele leren spelen

Ik wil graag een muziekinstrument kunnen spelen, maar erg muzikaal ben ik niet helaas. Maar misschien kan ik het ukelele spelen wel leren. Moet ik wel eerst kiezen in welk van de 14  kleuren ik een ukulele wil hebben, maar dat is hopelijk het grootste probleem.

elke (andere)maand een 30 day challenge doen

Je kent ze vast wel van die ‘challenges’ waarbij je elke dag een nieuw iets moet tekenen, fotograferen of doen. Dit combineert mooi alle voornemens in de trant van, meer tekenen, meer fotograferen etc.

Naar een film premiere midden in de nacht gaan

Dit lijkt me gewoon heel gaaf om een keer gedaan te hebben, om 12 ‘s nachts naar de bioscoop om als eersten de film te zien. Het enige probleem is dat er niet echt films zijn waar ik heel erg naar uitkijk die volgend jaar uitkomen, maar goed.

Minstens 5 nieuwe steden ontdekken

Er zijn zoveel leuke plekken, alleen al in Nederland, en toch ga ik elke keer weer naar dezelfde plekken. Want daar van weet ik dat het leuk is, maar dit jaar wil ik dus minstens 5 nieuw plekken ontdekken, Dus als je nog een leuke stad kent, let me know.

Een zonsopkomst bekijken op het strand

Ik woon vlakbij het strand, en elke dag gaat de zon op, maar toch heb ik nog nooit een zonsopgang gezien op het strand.

Naar Pinkpop, of een ander groot festival gaan

Ik ben in mijn leven naar welgeteld een echt festival geweest, en dat vond ik zo leuk. Dus dit jaar wil ik meer festivals bezoeken en het liefst een groot festival zoals Pinkpop (alleen nog even sparen)

 

Leren filmen

Ik vind korte sfeervideo’s zo heerlijk om naar te kijken, en ik heb er ooit ook een gemaakt. Maar in 2017 wil ik er meer gaan maken, en mooiere, beter gefilmd en bewerkt.

Nou dat was mijn lijstje wel zo ongeveer voor komend jaar, wat zijn jouw doelen en goede voornemens voor 2017?

ev2fqsv

2 thoughts on “Happy New Year!

  1. Ukele leren spelen, omg! Dat staat ook nog op mijn bucketlist, maar in 2017 gaat dat hem niet worden denk ik haha. En elke maand een andere challenge doen, wat tof, ik wil er het altijd proberen maar na dag 3 vergeet ik het alweer, oeps. Fijne jaarwisseling!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

