2016 highlights in doodles

heyy, ook al is 2016 voorbijgevlogen, heb ik er toch nog wel wat van herinnerd. Van deze mooie momenten van het vorige jaar maakte ik (geïnspireerd door Chantal) een grote tekening. Ik probeer deze maand elke dag iets te tekenen, en dit is een van die tekeningetjes, die eigenlijk wel een speciale blogpost verdiende vond ik. De andere (hopelijk) 30 tekeningen zie je volgende maand vanzelf op mijn blog verschijnen. Hoe dan ook, terug naar 2016 en de mooiste momenten van dit jaar.P.S. Ik hoop dat jullie mijn handschrift kunnen lezen, want op een rechte lijn schrijven is zeg maar niet echt mijn ding hihi.

Processed with VSCO

Highlights

  • Ik heb een nieuwe hobby, namelijk fotografie ( en mijn eigen camera!)
  • Ik heb hele leuke instagrammers ontmoet op de meeting van Chantal in de hortus.
  •  Ik ben op uitwisseling geweest naar Keulen, en heb een heerlijke week gehad.
  • Ik heb veel musea bezocht in heel Nederland.
  • Ik ben een weekendje wezen kamperen aan zee met mijn vrienden, en het was fantastisch
  • Ik heb heel veel mooie zonsondergangen mee mogen maken
  • Ik ben naar de oude hortus geweest met Lisa, wat een heerlijk dagje was
  • Ik heb eindelijk mijn eigen Fjallraven kanken rugzak gekocht.
  • Ik heb een heerlijk weekje kamp gehad op een boerderij op de Veluwe
  • Ik werd 16, en heb dit uiteraard uitbundig gevierd.
  • Ik heb heel veel lekker eten gegeten ( vooral ijsjes en taart)
  • Ik heb een best wel grote Monstera gekocht, die groeit als kool
  • Ik heb heel veel polaroidfoto’s gemaakt, die naar mijn mening de beste herinneringen zijn.
  • We hebben heerlijk weer gehad in september, doe mij maar elke dag 32 graden .
  • Ik heb heel veel nieuwe leuke muziek ontdekt, waar zou ik toch zijn zonder spotify.
  • Ik ben in de winter naar Scheveningen geweest, en bijna een ijsklontje geworden maar hey dat was het waard.
  • Ik ben best wel vaak naar het strand geweest (al ben ik er het liefst elke dag)
  • Ik heb een superfijne oud & nieuw gehad, en heb het gevierd met een paar goede vrienden.
  • En, ik ben eindelijk begonnen met bloggen, iets waar ik tot nu toe heel veel plezier in heb.

Wat waren jouw hoogtepunten van 2016?

ev2fqsv

Leave a Reply

