Een wereld met een bevroren randje

Vanmorgen vroeg toen mijn wekker ging, vroeg ik me heel even af waarom ik dit ook al weer wilde doen, en ook het aanzicht van een nog donkere wereld maakte het niet veel beter. Maar goed om haf negen begon  de zon op te komen(die volgens google pas om 9 uur op zou komen) en fietste ik naar het bos achter mijn huis om foto’s te maken en even lekker te wandelen. En hoewel ik mijn vingers niet meer voelde toen ik thuiskwam, was het het waard om de wereld met een bevroren randje in de  mooie ochtendzon te zien (en te fotograferen)

p1130890

p1130837p1130760p1130789p1130859p1130783p1130886

Behalve ik waren er ook al een aantal mensen met honden in het bos, zoals deze lieve hond.

p1130723p1130750p1130803p1130825P1130794.JPG

 

P1130844.JPG

Ondanks dat behalve blaadjes ik ook een bevroren randje had was deze winterse wandeling heerlijk. Dus als het weer vriest ‘s nachts, zet je wekker eens vroeg en bekijk een zonsopkomst, en probeer niet dood te vriezen.

ev2fqsv

6 thoughts on “Een wereld met een bevroren randje

  1. Zo’n bevroren wereldje levert altijd van die prachtige plaatjes op en nu ook weer, gave foto’s! Ook leuk dat je in het bos was bij zonsopgang, wauw!

    Like

Leave a Reply

