30 Day drawing challenge

Een van de dingen die ik dit jaar wil doen is (bijna) elke maand, een 30 day challenge doen. Waarbij je  een maand lang elke dag iets tekent, fotografeert of doet. Dus deze maand heb ik geprobeerd om elke dag iets te tekenen, en dat ging eigenlijk best aardig. In totaal heb ik deze maand 24 tekeningen gemaakt, al heb ik op sommige dagen niks getekend om dan op een andere dag weer 3 dingen te tekenen. In deze blogpost deel ik een selectie van de tekeningen, anders zit je morgen nog naar beneden te scrollen.

p1180449

p1180435

p1180474

p1180471

p1180446

p1180464

p1180462

p1180451

p1180475

p1180458

Hopelijk ben je hierdoor zo geïnspireerd dat je gelijk van je stoel afspringt om te gaan tekenen, maar als je het gewoon leuk vond om te lezen ben ik ook blij hoor. Ow ja, nu ik klaar ben met deze ‘challenge’ moet ik wel iets nieuws hebben om in februari te doen, dus als je nog suggesties heb laat het vooral weten.

ev2fqsv

 

 

Categories art

2 thoughts on “30 Day drawing challenge

Leave a Reply

