Ik en mijn Ukulele, een amuzikaal duo

Na een hoop gedoe en lang wachten (eigenlijk maar 4 dagen) ging op zaterdag ochtend eindelijk de bel, en stond de postbezorger met mijn nieuwe liefde onder z’n arm voor de deur. Op de een of andere manier had de winkel mijn telefoonnummer omgewisseld met mijn huisnummer, waardoor de bezorger mijn huis niet kon vinden. Hoe dan ook, ik ben nu de trotse bezitter van een ukulele, en wat doe je als eerste als je zo’n mooi instrument koopt? Inderdaad, een heleboel foto’s maken. Na deze fotosessie heb ik ook geprobeerd er op te spelen hoor, ik kan nu 2 super makkelijke liedjes spelen maar echt goed gestemd is mijn ukulele ook nog niet, echt muzikaal zal ik nooit worden vrees ik.

p1180518

p1180553

p1180526

P1180549.JPG

p1180537

p1180571

p1180585

p1180519

Zoals je kunt zien heb ik geen valentijn nodig, want ik ben verliefd op mijn ukelele. Nu moet ik alleen nog een manier vinden om muzikaal te worden haha. En tot die tijd blijf ik valse deuntjes spelen en honderd duizend foto’s maken met mijn mooie gele ukulele.

ev2fqsv

Leave a Reply

