Room tour

Ik heb pas voor het eerst een room tour gezien in foto’s, vast niet een nieuw idee maar wel een nieuw idee voor mij. En aangezien ik de laatste tijd allemaal spulletje heb gekocht voor mijn kamer, en ik er nu helemaal blij mee, heb ik vandaag een soort van room tour in foto’s.

p1180647

Zoals je kunt zien is mijn kamer best wel klein, en zelfs opgeruimd nog best wel rommelig, haha.

p1180625

p1180683

p1180622

p1180655

p1180629

p1180637

p1180633

Om de een of andere reden worden heel veel van de foto’s ineens heel pixelig als ik ze invoeg, dus het is nu een beetje een kleine selectie van mijn favoriete hoekjes, ook leuk.

ev2fqsv

 

2 thoughts on “Room tour

Leave a Reply

