Het tweede rolletje analoogjes

Ik was nadat ik mijn eerste rolletje analoge foto’s had laten ontwikkelen zo enthousiast dat ik in iets meer dan een maand weer een heel rolletje heb volgeschoten. Ik vind het een heerlijk moment als je de envelop met foto’s open mag maken, en kan kijken waar je ook al weer foto’s van gemaakt hebt. Ik heb deze keer vooral veel natuurfoto’s geschoten, van de mooie winterse landschappen.

011-1018-1012-1021-1-1020-1-1010-1-1016-1004-1017-1008-1017-1005-1003-1002-1-1

hier en daar zit nog een wit randje aan de foto’s van het inscannen, maar dan voelt jet extra analoog (eigenlijk was ik gewoon te onhandig en lui om het er af te snijden ). Ik ben in ieder geval erg blij met de foto’s, hebben jullie wel eens analoog gefotografeerd?

ev2fqsv

7 thoughts on “Het tweede rolletje analoogjes

Leave a Reply

