Wachten op de lente…

Afgelopen vrijdag sprak ik af in Utrecht met Sonia (van littleuniverseinmymind), om foto’s te maken. Al vond ik het eerst een beetje spannend om af te spreken met iemand van het internet (dat klinkt zo oma-achtig haha) was het een supergezellige, regenachtige dag waarop we de lente maar zelf moesten maken(door het hele parkje kaal te plukken hihi). Het voelt een beetje gek om hier een blogpost over te schrijven, omdat ik de foto’s niet heb gemaakt. Maar ik vind de foto’s zo mooi geworden dat ik ze toch graag wilde delen (zie het maar als een shoutout naar Sonia).

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset Zoals ik al zei zijn alle foto’s gemaakt door de  Sonia, dus als je haar nog niet kent (?!) neem dan snel een kijkje op haar blog.

Hebben jullie ook zo’n zin in de lente?

ev2fqsv

4 thoughts on “Wachten op de lente…

  1. leuke foto’s! Mag ik je een tip geven? Je shoutout valt een beetje in het water omdat ik op “404 page not found” uit kom als ik de link kopieer 😦 misschien een automatische link in je blog stoppen? Ik was graag eens gaan kijken.

    Like

Leave a Reply

