Spring Wallpapers

Het is lente!!! okay eigenlijk duurt het nog 9 dagen tot het officieel lente is, maar het is zulk lekker zonnig weer. Ik houd van de lente( dat had je vast al door), en bij het aanzicht van de eerste bloemetjes kreeg ik zin om lekker buiten bloemetjes te schilderen. Dus voor deze blogpost heb ik 3 achtergronden gemaakt, die je kunt gebruiken voor je laptop, mobiel of computer, hope you like ’em.

monstera

Monstera blaadjes, of een gatenplant. Dit is denk ik wel mijn favoriete plant, en planten horen bij de lente (al zijn planten altijd leuk). Dus een achtergrondje met gatenplantjes. Als het goed is kan je de achtergrondjes met de linkermuisknop downloaden, om ze te gebruiken.

sptintg.jpg

Vroeger vond ik dit soort ‘cruiser’fietsen superlelijk, en toen ik een nieuwe fiets kreeg wilde ik dus allesbehalve zo’n fiets. Maar nu 3 jaar later vind ik deze fietsen zo supermegaleuk, maarja een nieuwe fiets is duur, dus schilderde ik mijn droomfiets.

002

Deze achtergrond is speciaal voor je mobiel( eigenlijk was ik gewoon vergeten om m horizontaal te tekenen haha). Maarja, lekker cliche bloemetjes en ‘spring’, maar cliché is niet altijd slecht (toch?)

Als het goed is kun je de achtergrondjes downloaden met je linkermuisknop, en dan kan je mobiel, laptop of computer  voorzien van een lentige achtergrondje.

ev2fqsv

Categories art

Leave a Reply

