3X leuke plekjes in Utrecht

Elke keer als ik naar Utrecht ga vind ik de stad weer een beetje leuker, zelfs als het regent. Ik kan dan ook niet wachten om er (hopelijk) over 2 jaar te studeren en wonen. Maar hoe dan ook, vandaag liep ik na een open dag weer door de mooie straatjes van Utrecht, op zoek naar leuke winkeltjes en koffietentjes. In deze blogpost dus 3 leuke plekjes in Utrecht, en ze zitten ook nog allemaal vlakbij elkaar (scheelt weer lopen, als is lopen langs de Utrechtse grachten geen probleem)

Het eerste plekje is de episode, een vintagewinkel met maar liefst 3 verdiepingen. Nu kende ik de episode al wel, maar ik had geen idee dat deze winkel ook buiten Amsterdam bestond. Eigenlijk vind ik deze winkel nog veel leuker dan die in Amsterdam.

Episode, Oudegracht 206

De volgende op het lijstje is een supermooi koffietentje, namelijk Blackbid Coffee and Vintage. Een klein zaakje met oude racefietsen aan de muur en een lekkere bank achterin, en niet te vergeten lekkere en instagramwaardige lattes. Zeker een bezoekje waard dus.

P1200485

P1200501

Blackbird Coffee&Vintage, Oudegracht 222

 

Het laatste plekje is nog een vintagewinkel, want daar zit Utrecht vol mee. Sisters, is maar een klein winkeltje maar ligt gevuld met allerlei moois. Van goedkope mooie dingen tot dure merken. Ik vond hier binnen een minuut al mijn nieuwe favoriete shirt. Ik vind het bij vintage winkels altijd extra leuk als ik iets moois vind, omdat je er meestal toch wat meer voor moet zoeken. Al ziet deze winkel er van buiten misschien niet zo veelbelovend uit, is het toch een hele leuke winkel met een fijne sfeer.

P1200484.JPG

Sisters, Oudegracht 224

En nog wat plaatjes van de Utrechtse grachtenpracht, want die vind ik zo mooi hihi.

P1200489

P1200503

P1200506P1200493

ev2fqsv

 

4 thoughts on “3X leuke plekjes in Utrecht

Leave a Reply

