Outfit: La Parisienne

Afgelopen weekend kocht ik in een vintagewinkeltje  in Utrecht een bandana, iets wat ik normaal niet zo snel zou dragen. In plaats van om m’n hoofd, knoopte ik het sjaaltje om mijn nek, en dat in combinatie met een gestreept shirt, maakte deze outfit waarin ik me een echte fransoos voel (al ken ik na 3 jaar Frans te hebben gehad ongeveer 2 woorden Frans haha). Ik had niet gedacht dat outfitfoto’s maken zo ongemakkelijk kon zijn, ik was telkens bang dat er mensen langs kwamen, of nog erger de mensen voor wiens tuin ik foto’s stond te maken naar buiten kwamen haha.

 

P1200593

                                                                      Bandana: Vintage                                                                                                                                       Shirt: Pull and Bear                                                                                                                                   Spijkerjas: Pull and Bear                                                                                                                          Jeans: Monki                                                                                                                                                Tas: Primark

P1200614

P1200607

P1200623.JPG

P1200597.JPG

P1200627

P1200603

Zijn jullie ook zo blij met dit lenteweer en alle bloemetjes en bloesem?

ev2fqsv.jpg

 

Leave a Reply

