Roze bloesem & Zachte zonnetjes

De zon schijnt weer, overal waar je kijkt staan bloemen in bloei en de zomerjurkjes kunnen weer uit de kast gehaald worden, kortom het is lente, mijn op een na favoriete seizoen(misschien ook wel mijn favoriet).  Ik ben niet echt een wintermens, en ik voel me ook altijd veel gelukkiger zodat de eerste tekenen van de lente zichtbaar zijn.  Deze eerste 2 weken van de lente waren heerlijk, ik heb gepicknickt, gezwommen(het was wel ijskoud, maar heerlijk) en lekker buiten gezeten, en zelfs moeder natuur werkte mee en zorgde voor een heerlijk zonnetje. Omdat ik zo vrolijk word van de lente wilde ik vandaag wat foto’s en  muziekjes delen die je hopelijk net zo blij maken.

Eerst de muziek, een nieuwe afspeellijst maken luidt voor mij echt het nieuwe seizoen in, dus hier wat muziekjes die mij instantly happy maken.

  • Dog days are over – Florence+the Machine
  • What we live for – American Authors
  • Cassy O’ – George Ezra
  • Mama said – The Shirelles
  • Are you gonna be my girl – Jet

Nu het zonnetje weer schijnt ga ik veel vaker gewoon even een stukje fietsen of skaten en foto’s maken van al het moois wat de lente te bieden heeft, dus hier wat foto’s om je hopelijk helemaal in lente sferen te brengen.

P1200671

P1200652

P1200576

P1200639

P1200578

P1200179

Houd je ook zo van de lente, of ben je meer een wintermens?

ev2fqsv

Leave a Reply

