In a golden flower field

In plaats van linksaf sloeg ik eens rechtsaf en dan rechtdoor en toch naar links, nergens naar toe. Ik fietste langs al het onbekende terwijl de zon op mijn gezicht scheen, de vlinders een speelse dans uitvoerde en de vogeltjes zachtjes floten. In een veld met gele bloemen, die haast goud leken door de zon en mijn zonnebril, maakte ik wat outfitfoto’s met mijn nieuwe favoriete jurkje.

P1220812

Jurkje: H&M • Zonnebril: Hema • Schoenen(niet te zien haha): Van haren

P1220829JP1220799P1220817P1220808P1220820P1220800

P1220787

Ik wordt zo blij van het mooie lenteweer, alleen een beetje jammer dat het vaak maar van korte duur is. Worden jullie ook zo blij van de lente?

ev2fqsv

2 thoughts on “In a golden flower field

Leave a Reply

