Spring Fling

Ik wilde al een tijdje wat foto’s maken met het mooie lenteweer en alle bloemen,  dus afgelopen donderdag toen ik vroeg uitwas fietste ik met 2 vriendinnen naar een bloemenveld om foto’s te maken. Helaas ontbrak het lekkere lenteweer, maar gelukkig is er niks wat een beetje bewerking niet kan verhelpen haha. (ow ja, ik draag ook weleens andere dingen dan dit jurkje hoor, al is dit wel mijn nieuwe allerfavorietste kledingstuk)

P1200891P1200894P1200859P1200844P1200925

Deze foto vind ik echt een girlband foto haha (met ons eerste album ‘do it for the aesthetic, excuses voor het stelen van je grap juul)

P1200879P1200870P1200856

hoi ik doe  nu ook trouwfoto’s, grapje maar ik vind dit wel echt zo’n typische trouwfoto.

P1200860P1200863

Ik vind deze gele bloemetjes zo leuk (al is het wel een soort van plaag en zijn ze echt overal) ik word gewoon altijd heel blij van de kleur geel.

 

2 thoughts on “Spring Fling

Leave a Reply

