17

Vandaag is mijn verjaardag, 17 da’s al bijna volwassen. Ik hecht heel veel waarde aan m’n verjaardag al is het maar alleen een nummertje dat verandert, het voelt altijd toch als een veel  groter iets. Als kind leek 17 me zo oud, dan was je echt ‘groot’, en nu ben ik 17 en voel ik me eigenlijk nog steeds een kind. Om dit nieuwe levensjaar in te luiden, vierde ik op de vooravond van mijn verjaardag met een barbeque met de meest leuke mensen de verandering van dit nummertje, compleet met kaarsjes op de taart, aftellen tot 12 uur en marshmallows roosteren.

 

 

P1260143

P1260050

P1260035

P1260011

P1250997

P1260053

P1260071

ev2fqsv

Leave a Reply

