Summer is coming…

Vorige week ging ik er weer eens op uit om foto’s te maken met mijn persoonlijk model én fotograaf ( en beste vriendin), ik had namelijk een mooi bloemenveld gevonden, en dat vraagt om heel veel foto’s. Het mooie zomerse licht met alle felgekleurde bloemen zorgt altijd voor mooie foto’s. En ondanks alle starende bejaarden die langs fietsten en zich afvroegen wat 2 meisjes in een grasveld in hemelsnaam aan het doen waren, was het een heerlijke middag met (al zeg ik het zelf) best wel geslaagde foto’s

P1250793

P1250769P1250791P1250745P1250774P1250792P1250753P1250768

Hebben jullie ook zo’n zin in de zomer, en vakantie en zon en ijsjes( ik wel namelijk, maar dat was vast al duidelijk)

ev2fqsv

4 thoughts on “Summer is coming…

Leave a Reply

