Analoge fotografie, het 4e rolletje

Afgelopen vrijdag kon ik weer een enveloppe met foto’s ophalen bij de hema, en elke keer wordt ik er weer helemaal blij van, er achter komen waar je nu ook al weer precies foto’s van hebt gemaakt, 36 echte foto’s waar je door heen kan bladeren. En zelfs de 4e keer voelt het nog bijzonder om een rolletje in te leveren en een stapel foto’s terug te krijgen.

007-01

016-01

026-01

028-2-01

013-01

004-2-01

008-01

005-01

012-01

018-1-01

010-01

015-1-01

017-01

 

Het enige nadeel aan anaoge fotogrrafie is dat het zo duur is, maar anders zou ik nooit anders doen.

ev2fqsv

6 thoughts on “Analoge fotografie, het 4e rolletje

  1. Wat leuk ik ben ook aan het overwegen om een analoge camera te kopen, alleen spijtig dat dit zoveel kost om de foto’s te laten ontwikkelen. Liefs xx Leen

    p.s. mag ik vragen met welke camera je trekt ?

    Liked by 1 person

  2. Leuk hè, ik doe het al jaren 😉
    Ik schiet zelf liever met Nikon en Minolta. Ach, ieder z’n camera! Ik heb ook nog 5 rolletjes van mijn huwelijksreis, moet ik ook nog laten ontwikkelen. Daarna scan ik ze 🙂

    Like

Leave a Reply

