Een zwaluw maakt nog geen zomer

De zomer, de zomervakantie, vrijheid, niks moeten en alles kunnen. Over een weekje heb ik eindelijk vakantie, al voelt het nu al wel als zomer moet ik helaas nog van alles doen voor school. Om mijn hoofd een beetje van de schoolstress te halen ga ik vaak een rondje fietsen, zoals gisteravond met wat kersen in mijn tas, een camera om m’n schouder en een prachtige zonsondergang op de achtergrond plofte ik na een eindje fietsen neer op een weiland, genietend van de stilte en prachtige kleuren.

P1270213P1270274P1270256P1270296

Eén zwaluw maakt nog geen zomer

Maar wat als we er twintig zien

Hoog vliegend in de avondlucht

Is het dan zomer misschien

P1270226P1270290P1270229

ev2fqsv

2 thoughts on “Een zwaluw maakt nog geen zomer

Leave a Reply

